recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.

Posem a la vostra disposició més de 8.000 places d'activitats científiques gratuïtes per a l'alumnat d'ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Podreu triar entre propostes de ciències experimentals i tecnologia, ciències socials i humanitats, arquitectura, innovació empresarial, periodisme, educació infantil i ciències de l'esport, entre d'altres.

Des d'octubre fins a juny, EscoLab ofereix més de 100 propostes d'activitats diferents, de la mà de personal investigador de grups de recerca d'universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposat a satisfer la curiositat de l'alumnat.

Les activitats consisteixen en xerrades, tallers presencials i/o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui en el territori català i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l'aula connectant el currículum amb l'actualitat científica.

La inscripció prèvia a les activitats és imprescindible i es pot fer a partir del mes de setembre (consulteu el calendari d'inscripcions a reserves). Per a poder reservar, cal que el centre educatiu estigui registrat a la plataforma EscoLab i donar d'alta almenys un perfil d'usuari/ària associat/da.

Totes les activitats són gratuïtes amb places limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

Properes activitats

destaquem

Celebra la Setmana Mundial del Cervell amb Escolab!

Una setmana per gaudir del fascinant món del cervell i conèixer els darrers avenços en neurociències

Celebra la Setmana Mundial del Cervell amb Escolab!