La Vida a través del Microscopi

data 08/02/2019       hora de 09:30 a 12:00

Exhaurida

Universitat de Barcelona- Centres Científics i Tecnològics- Campus Medicina Clínic (CCiT-UB)

1r de Batxillerat
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

Les Unitats de Microscòpia Òptica Avançada i Microscòpia Electrònica del Campus Medicina-Clínic dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona us proposen una visita conjunta de dues hores per les instal·lacions dels nostres laboratoris fent un viatge entre la Ciència i la Tècnica per l’interior de cèl·lules i teixits. Des de com s’utilitza el fenomen de la fluorescència per marcar i visualitzar estructures cel·lulars i veure fenòmens com la mitosis en directe fins observar no amb llum, sinó amb electrons, l’interior d’una cèl·lula i els seus orgànuls.

“La vida a través del microscopi” ha col·laborat amb la Fundació Catalana per a la Recerca en el programa AMGEN Exper(i)ència: http://aexperiencia.fundaciorecerca.cat/

fmarti82@ · 01/10/2018 20:16

és una activitat que s'adapta al contingut del curs que fan els alumnes a l'aula

mhermida@ · 10/09/2018 18:15

El curs passat un grup d'alumnes de biologia van fer l'activitat, i els hi va agradar molt.