La recerca en el cicle integral de l'aigua

data 02/04/2019       hora de 10:00 a 12:00

Exhaurida

Cetaqua, Centre Tecnològic de l'Aigua

Visita + Demo

Cetaqua, Centre Tecnològic de l'Aigua, ofereix la possibilitat de conèixer el dia a dia de la feina d'un investigador i com es desenvolupa un projecte d'R+D+i en el sector de l'aigua. Explicarem en què consisteix i com es treballa en un projecte d'investigació europeu i els alumnes coneixeran de primera mà què significa ser investigador i veuran algunes propostes i tecnologies innovadores plantejades en aquests projectes.

Data i horari a convenir amb el centre. Durada de l'activitat: 1.30-2 hores.

Adreçada principalmente a estudiants de baxillerat d'àmbit científic/tecnològic, que tinguin interés en realizar una carrera universitaria vinculada a l'enginyeria, les ciències, i puguin estar interessats en conèixer de primera mà el món científic i el treball en recerca aplicada al sector de l'aigua.

No hi han comentaris. Sigues el primer en comentar!