ScratchRoom

data 28/11/2018       hora de 12:00 a 14:00

La Salle Campus Barcelona - Universitat Ramon Llull

Taller Pràctic

Un Room Escape és un joc de la vida real que consisteix a escapar de l'habitació en la qual ens trobem tancats tot utilitzant el nostre enginy. Els participants han d'interpretar les possibles pistes i interactuar amb els diferents objectes disponibles dins la mateixa habitació per trobar la clau i escapar de l'habitació.

En aquest taller els participants hauran d'aplicar tant pensament enginyeril com pensament computacional per a dissenyar i desenvolupar un Room Escape virtual amb el llenguatge de programació visual Scratch.

pramirez@ · 19/11/2018 17:45

Sóc un professor de 2on d'aplicacions multiplataforma, m'agradara saber si es podria realitzar aquesta activitat sobre el febrer del 2019 ja que és la nostra setmana d'activitats d'orientació laboral