El futur de l'aigua és a l'aire

data 22/01/2019       hora de 09:00 a 13:00

Exhaurida

LEITAT Technological Center

1r de Batxillerat
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Taller Pràctic

Sabies que el futur de l'aigua és a l'aire? Coneixeràs tots els secrets sobre com munyir els núvols.

Aquesta activitat consisteix en una xerrada introductòria, seguida d'un taller experimental sobre tècniques innovadores de recol·lecció d'aigua de boira i boirina, en àrees de climes àrids i extrems.

Es posarà especial èmfasi en com resoldre creativament els impactes de la sequera a Catalunya, el Mediterrani i el món, utilitzant aigua atmosfèrica en zones amb un alt nivell d'estrès hídric. La durada de l'activitat és de 4 hores (1 h xerrada i 3 h taller).

Bàsicament els estudiants participaran d'un taller pràctic que els permetrà conèixer com obtenir aigua líquida a través de tècniques innovadores de recol·lecció de vapor per mitjà de la construcció de models d'estructures simples amb teixits especials. Durant la xerrada introductòria, els alumnes aprendran quins són els principis bàsics d'un atrapa-boires.

Els estudiants han de tenir destresa en disseny, física i treballs manuals.

LA DATA ÉS A CONVENIR, PREFERENTMENT ELS DILLUNS 8, 15 o 22 D'OCTUBRE.

Per a més informació, consulteu el document adjunt (en català, castellà i anglès).

Es proporcionarà una descripció més completa de l'activitat amb els objectius d'aprenentatge, un cop feta la reserva en ferm.

Aquesta activitat és organitzada pel Dr. Cristian Suau Ibañez, R&D senior researcher i pertany a un projecte de recerca aplicada cofinançat pel programa TECNIOspring (Marie Curie Actions) d'ACCIÓ-Generalitat de Catalunya.

Descarregar PDF

No hi han comentaris. Sigues el primer en comentar!