Nanotecnologia i Biomedicina

data 18/10/2019       hora de 10:00 a 13:00

Unitat de Microscòpia Electrònica TEM/SEM (CCiT-UB)

1r de Batxillerat
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

AQUESTA ACTIVITAT ESTÀ VINCULADA AL CURS CONNECTEM RECERCA I AULA. EL PROFESSORAT QUE FACI LA RESERVA S'HAURÀ DE COMPROMETRE A PARTICIPAR TAMBÉ EN EL CURS. CONSULTEU TOTS ELS DETALLS A PARTICIPA.

Tots hem sentit parlar últimament de la nanotecnologia i les seves aplicacions, però com està afectant el camp de la biomedicina? Per què és important? Quines eines podem fer servir per caracteritzar nanopartícules?

Aquesta activitat constarà de dues parts: inicialment, es farà una breu introducció sobre la nanotecnologia i les seves aplicacions en el camp biomèdic, i després es visitarà la Unitat de Microscòpia Electrònica on els alumnes podran observar el procediment a seguir per preparar mostres biològiques i la seva posterior observació mitjançant els Microscopis Electrònics de Transmissió i Rastreig.

L'activitat serà conduïda per Rosa Rivera, Adriana Martínez, Josep Manel Rebled i Eva Prats, tècnics de la Unitat de Microscòpia Electrònica dels CCiTUB.

No hi han comentaris. Sigues el primer en comentar!