Escolab

preguntes freqüents

Aquí trobareu un recull de les preguntes freqüents que ens heu fet arribar sobre el sistema de reserves d'EscoLab:

TOT

  • He fet una sol·licitud al sorteig però no he rebut cap correu electrònic de confirmació.
    Si no has rebut un correu electrònic confirmant que la teva inscripció al sorteig s'ha completat de manera correcta, comprova que no hagi anat a parar a la safata de correu brossa. Si no és així, comprova que l'adreça del correu està ben escrita en el teu perfil d'usuari.
  • He fet una inscripció al sorteig per una activitat, però m'agradaria canviar-la. Com ho puc fer?
    En el teu perfil d'usuari entra a Opcions i dins l'apartat Sorteig hi trobaràs la llista d'activitats a les quals t'has apuntat amb l'opció de Cancel·lar la sol·licitud que desitgis. Si la cancel·les per error, podràs recuperar la sol·licitud amb el botó Recuperar.
  • M'ha tocat una activitat al sorteig (així consta al meu compte d'usuari), però no he rebut cap correu electrònic de confirmació.
    Si no has rebut un correu electrònic confirmant que has obtingut plaça en l'activitat sol·licitada, comprova que no hagi anat a parar a la safata de correu brossa. Si no és així, comprova que l'adreça del correu està ben escrita en el teu perfil d'usuari.
  • Hem rebut la confirmació de la reserva per poder realitzar l'activitat. Cal fer alguna gestió prèvia més, abans del taller?
    Com a mínim 15 dies abans de l'activitat, contacteu amb el centre de recerca per confirmar el nombre d'alumnes que hi portareu i per aclarir qualsevol dubte que tingueu sobre l'activitat.
  • Com puc cancel·lar/anul·lar una reserva?
    T'has de posar en contacte, al més aviat possible, amb el centre de recerca que organitza l'activitat. Ells han d'anul·lar la reserva a través del web perquè s'activi la llista d'espera i així una altra escola pugui aprofitar les places lliures.
  • L'activitat que m'interessa ja està reservada. Em puc apuntar en una llista d'espera?
    Sí, pots apuntar-te a la llista d'espera per tal de rebre un avís si més endavant hi hagués places disponibles. Ho pots fer al mateix lloc on clicaries per reservar-la.
  • Estem subscrits a la llista d'espera d'una activitat però per qüestions d'organització de centre no la podem fer. Com haig de procedir per esborrar-nos de la llista d'espera?
    Contacta amb EscoLab i cancel·larem nosaltres la subscripció.
  • He rebut un correu electrònic indicant l'alliberament de places d'una activitat que m'interessa, com haig de procedir per reservar-la?
    La pots reservar directament des de la pàgina d'Activitats. Si el botó amb el signe + està vermell, vol dir que l'activitat ja l'ha reservat una altra escola abans.
  • Voldria saber si es poden canviar les dates i/o horaris de les activitats per encaixar-ho amb la programació d'aula.
    Cada centre de recerca organitzador determina la data i horari de la seva activitat en funció de les seves capacitats i disponibilitat. Només es poden canviar dates i horaris en el cas de sessions amb data a convenir i cal gestionar-ho amb el centre organitzador.
  • M'interessaria reservar una mateixa activitat per a dos grups d'alumnes, sigui el mateix dia o en dies diferents, és possible?
    Si l'activitat té més d'una sessió disponible, es pot fer la reserva per a cada grup d'alumnes però es tractaran independentment, és a dir, les reserves no estaran lligades en el cas del sorteig. Cada centre de recerca organitzador determina el nombre d'alumnes i la data de la seva activitat en funció de les seves capacitats i disponibilitat. Hem de respectar les seves indicacions.
  • És possible afegir-se amb cinc o sis alumnes a una activitat que ja està reservada? Potser l'altre grup no sumen totes les places de l'activitat?
    En aquests moments no està contemplada aquesta opció per a realitzar-la de forma automàtica a través del web. En aquest cas, el millor és enviar un comentari des de la pàgina principal o dins de la pestanya de l'activitat en qüestió i s'estudiaran les possibilitats.
  • Voldria reservar 32 places per aquesta activitat, però el nombre màxim és de 25. Com ho puc fer?
    Cada centre de recerca organitzador determina el nombre màxim de places que pot rebre en funció de la seva capacitat. Generalment es tracta d'espais petits i hem de respectar les seves indicacions.
  • Quan s'acaba el termini per reservar una activitat?
    Si l'activitat està lliure (botó verd) la pots reservar directament des de la pàgina d'Activitats durant tot el curs escolar.
  • Aquest any he canviat de centre educatiu i d'adreça electrònica. Com ho puc canviar?
    El centre educatiu es pot canviar des del teu perfil d'usuari. L'adreça electrònica no es pot modificar. En aquest cas t'hauràs de registrar de nou amb la nova adreça electrònica.
  • Sóc una alumna de batxillerat i estic interessada en una activitat d'EscoLab. Puc apuntar-me de forma individual?
    Les activitats EscoLab estan dirigides als centres educatius i les reserves les fan els docents. Si estàs interessada en alguna de les nostres activitats que encara està lliure, pots animar al teu professor o professora que faci una reserva per a tota la classe.
  • M'arriben missatges que han quedat places lliures a alguna de les activitats en les quals estava en llista d'espera. 40 minuts després del mail quan hi entro està tot ple. Ja m'ha passat diversos cops... És normal?
    Sí, quan s'alliberen places perquè un centre ha anul·lat una reserva, s'envia un missatge automàtic a totes les escoles en llista d'espera (algunes activitats poden tenir moltes sol·licituds). Si en entrar a l'activitat, el botó amb el signe + està vermell, vol dir que l'activitat ja l'ha reservat una altra escola, que també ha rebut el missatge, una mica abans.


Últims comentaris

stolosa@ · 13/01/2019 16:18

Hola, bona tarda. Tenim reservada una visita (ICO) el 13/2 de 10 a 12:30h. Finalemnt no podrem assitir a la visita que tenim reservada ja que és el dia de les proves de competència a 4t ESO. Podeu anular la visita? Gràcies Dades: Escola Verge de la Salut (Sant Feliu de Llobregat)

jordicabestany@ · 11/12/2018 11:08 · Releacionada amb l'activitat "De quina espècie és?"

hola, Montse!

njimenez@ · 20/11/2018 12:21 · Releacionada amb l'activitat "Aplicació de tecnologies de la informació Geospacial"

Sóc la Natàlia Jiménez, professora de Ciències de la Terra del Col·legi Sant Miquel (Barcelona). Ha sorgit un problema de cara a la visita que tenia concertada pel dijous 25 d'Abril: resulta que no m'havia adonat que aquell mateix dia els alumnes tenen una altra sortida d'una altra assignatura, així que no podríem venir. Seria possible canviar el dia de la visita al dijous 2 de Maig? En cas que no pogués ser, com aniria llavors el dijous 11 d'Abril o el dimecres 24 d'Abril? Espero la teva resposta. Moltes gràcies i perdona per les molèsties.

pramirez@ · 19/11/2018 17:45 · Releacionada amb l'activitat "ScratchRoom"

Sóc un professor de 2on d'aplicacions multiplataforma, m'agradara saber si es podria realitzar aquesta activitat sobre el febrer del 2019 ja que és la nostra setmana d'activitats d'orientació laboral

dvirgili@ · 24/10/2018 15:15 · Releacionada amb l'activitat "Si les societats estan vives, es mouen"

Bon dia, Hem reservat l'activitat (Escola Sant Gregori), però vaig introduir una proposta de data que no estava dins del rang proposat. M'agradaria corregir-la i passar-la al 14 de gener, si és possible. No he pogut contactar amb el Centre d'Estudis de Moviments Socials via la UPF. Gràcies,

+ Veure més comentaris




destaquem

Nou any, més tallers!

S'amplia l'oferta EscoLab per als pròxims mesos

Nou any, més tallers!

Comparteix!