Escolab

preguntes freqüents

Aquí trobareu un recull de les preguntes freqüents que ens heu fet arribar sobre el sistema de reserves d'EscoLab:

TOT

  • He fet una sol·licitud al sorteig però no he rebut cap correu electrònic de confirmació.
    Si no has rebut un correu electrònic confirmant que la teva inscripció al sorteig s'ha completat de manera correcta, comprova que no hagi anat a parar a la safata de correu brossa. Si no és així, comprova que l'adreça del correu està ben escrita en el teu perfil d'usuari.
  • He fet una inscripció al sorteig per una activitat, però m'agradaria canviar-la. Com ho puc fer?
    En el teu perfil d'usuari entra a Opcions i dins l'apartat Sorteig hi trobaràs la llista d'activitats a les quals t'has apuntat amb l'opció de Cancel·lar la sol·licitud que desitgis. Si la cancel·les per error, podràs recuperar la sol·licitud amb el botó Recuperar.
  • M'ha tocat una activitat al sorteig (així consta al meu compte d'usuari), però no he rebut cap correu electrònic de confirmació.
    Si no has rebut un correu electrònic confirmant que has obtingut plaça en l'activitat sol·licitada, comprova que no hagi anat a parar a la safata de correu brossa. Si no és així, comprova que l'adreça del correu està ben escrita en el teu perfil d'usuari.
  • Hem rebut la confirmació de la reserva per poder realitzar l'activitat. Cal fer alguna gestió prèvia més, abans del taller?
    Com a mínim 15 dies abans de l'activitat, contacteu amb el centre de recerca per confirmar el nombre d'alumnes que hi portareu i per aclarir qualsevol dubte que tingueu sobre l'activitat.
  • Com puc cancel·lar/anul·lar una reserva?
    T'has de posar en contacte, al més aviat possible, amb el centre de recerca que organitza l'activitat. Ells han d'anul·lar la reserva a través del web perquè s'activi la llista d'espera i així una altra escola pugui aprofitar les places lliures.
  • L'activitat que m'interessa ja està reservada. Em puc apuntar en una llista d'espera?
    Sí, pots apuntar-te a la llista d'espera per tal de rebre un avís si més endavant hi hagués places disponibles. Ho pots fer al mateix lloc on clicaries per reservar-la.
  • Estem subscrits a la llista d'espera d'una activitat però per qüestions d'organització de centre no la podem fer. Com haig de procedir per esborrar-nos de la llista d'espera?
    Contacta amb EscoLab i cancel·larem nosaltres la subscripció.
  • He rebut un correu electrònic indicant l'alliberament de places d'una activitat que m'interessa, com haig de procedir per reservar-la?
    La pots reservar directament des de la pàgina d'Activitats. Si el botó amb el signe + està vermell, vol dir que l'activitat ja l'ha reservat una altra escola abans.
  • Voldria saber si es poden canviar les dates i/o horaris de les activitats per encaixar-ho amb la programació d'aula.
    Cada centre de recerca organitzador determina la data i horari de la seva activitat en funció de les seves capacitats i disponibilitat. Només es poden canviar dates i horaris en el cas de sessions amb data a convenir i cal gestionar-ho amb el centre organitzador.
  • M'interessaria reservar una mateixa activitat per a dos grups d'alumnes, sigui el mateix dia o en dies diferents, és possible?
    Si l'activitat té més d'una sessió disponible, es pot fer la reserva per a cada grup d'alumnes però es tractaran independentment, és a dir, les reserves no estaran lligades en el cas del sorteig. Cada centre de recerca organitzador determina el nombre d'alumnes i la data de la seva activitat en funció de les seves capacitats i disponibilitat. Hem de respectar les seves indicacions.
  • És possible afegir-se amb cinc o sis alumnes a una activitat que ja està reservada? Potser l'altre grup no sumen totes les places de l'activitat?
    En aquests moments no està contemplada aquesta opció per a realitzar-la de forma automàtica a través del web. En aquest cas, el millor és enviar un comentari des de la pàgina principal o dins de la pestanya de l'activitat en qüestió i s'estudiaran les possibilitats.
  • Voldria reservar 32 places per aquesta activitat, però el nombre màxim és de 25. Com ho puc fer?
    Cada centre de recerca organitzador determina el nombre màxim de places que pot rebre en funció de la seva capacitat. Generalment es tracta d'espais petits i hem de respectar les seves indicacions.
  • Quan s'acaba el termini per reservar una activitat?
    Si l'activitat està lliure (botó verd) la pots reservar directament des de la pàgina d'Activitats durant tot el curs escolar.
  • Aquest any he canviat de centre educatiu i d'adreça electrònica. Com ho puc canviar?
    El centre educatiu es pot canviar des del teu perfil d'usuari. L'adreça electrònica no es pot modificar. En aquest cas t'hauràs de registrar de nou amb la nova adreça electrònica.
  • Sóc una alumna de batxillerat i estic interessada en una activitat d'EscoLab. Puc apuntar-me de forma individual?
    Les activitats EscoLab estan dirigides als centres educatius i les reserves les fan els docents. Si estàs interessada en alguna de les nostres activitats que encara està lliure, pots animar al teu professor o professora que faci una reserva per a tota la classe.
  • M'arriben missatges que han quedat places lliures a alguna de les activitats en les quals estava en llista d'espera. 40 minuts després del mail quan hi entro està tot ple. Ja m'ha passat diversos cops... És normal?
    Sí, quan s'alliberen places perquè un centre ha anul·lat una reserva, s'envia un missatge automàtic a totes les escoles en llista d'espera (algunes activitats poden tenir moltes sol·licituds). Si en entrar a l'activitat, el botó amb el signe + està vermell, vol dir que l'activitat ja l'ha reservat una altra escola, que també ha rebut el missatge, una mica abans.


Últims comentaris

escolab@ · 22/02/2019 16:26

Benvolguda nuria.rubio@, tal i com s'indica en la darrera frase del mail d'avís d'alliberament de places: "Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres". Si l'activitat surt amb el signe + en vermell, és que ja ha estat reservada per una altra escola abans. En aquests moments, les llistes d'espera són molt llargues i s'ha d'anar ràpid a fer la reserva. Salutacions i sort a la propera.

nuria.rubio@ · 22/02/2019 15:50

Bona tarda, acabo de rebre aquest missatge, però he mirat totes les dates i em posa que estan exhaurides, quin és le dia alliberat? CTIVITAT Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors? Éreu a la llista d'espera i en aquests moments l'activitat ha passat a tenir places disponibles! Si encara voleu apuntar-vos-hi, heu d'anar al web d'EscoLab i sol·licitar la reserva. L'avís s'ha enviat a tots aquells usuaris que eren a la llista d'espera de l'activitat mencionada. Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres.

eac2222@ · 18/02/2019 15:21

A nosaltres també ens ha passat que hem rebut la informació de la inscripció quan la majoria de xerrades ja estaven exhaurides. Fa uns mesos ens vam posar en contacte i ens van assegurar que rebriem la informació així que la tinguessin. Sap greu.

mmarti37@ · 18/02/2019 10:43 · Releacionada amb l'activitat "El cervell humà"

Bon dia, cada curs sol·licitem alguna activitat en la setmana del cervell. Tenim 3 grups de 1r d'ESO i si quedés alguna vacant no sé si seria possible marcar 3 xerrades en 2 dies. Moltes gràcies Mireia Martínez Tomé (directora institut Jaume Balmes)

mserranoalbaladejo@ · 13/02/2019 13:22 · Releacionada amb l'activitat "Solar Photovoltaic Energy [anglès]"

Hola, estaríem interessats a fer la activitat. Encara hi ha places? Cóm podríem aconseguir places? Professora: MªÁngeles Serrano Centre: CEIR-ARCO Aragón. Telèfon: 646 78 93 95 Moltes gràcies.

+ Veure més comentaris




destaquem

Tenim una idea! I tu?

Ja està en marxa la 5a edició del concurs d'idees d'EscoLab

Tenim una idea! I tu?

Comparteix!