on som

EscoLab és una iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona coordinada pels programes Barcelona Ciència, de l’Institut de Cultura de Barcelona, i Cultura Científica, de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, amb la participació dels centres de recerca que ofereixen les diverses activitats.

On són els centres de recerca?

En el següent mapa es mostran els centres de recerca que ofereixen les diverses activitats. Cliqueu el marcador per veure els detalls del centre o les activitats que ofereixen.

aolle3@ · 11/12/2019 17:41 · Releacionada amb l'activitat "Coneixes els riscos per a la salut humana de la contaminació ambiental?"

Hola, he intentat registrar-me, però quan poso el codi del meu institut em posa codi erroni. El meu institut és el Pompeu Fabra de Badalona. Només feu les activitats per instituts de Barcelona? Gràcies

ligit@ · 20/11/2019 09:20 · Releacionada amb l'activitat "Aplicació de tecnologies de la informació Geospacial"

Bon dia,

Tenim dates obertes, per tant només hem de buscar una data que us vagi bé. Programem les sessions fins al març, i normalment l'horari és entre les 410 h i les 14h, amb una duració de no més de 2 hores.

Indiqueu-nos algunes dates que us vagin bé i ho concretem.

Podeu escriure directament a ligit@uab.cat

Resto a l'espera de la vostra resposta.

Ben  cordialment,

Miquel Àngel Vargas

ncomalada@ · 11/11/2019 14:55 · Releacionada amb l'activitat "Aplicació de tecnologies de la informació Geospacial"

M'agradaria participar al taller amb els alumnes de Ciències de la Terra i, si sobressin places, miraríem quins alumnes de Cicles o del Batxillerat Cientifico-tecnològic hi podrien estar interessats.

ncomalada@ · 11/11/2019 14:48 · Releacionada amb l'activitat "De quina espècie és?"

Benvolguts, m'agradaria poder participar al taller amb els alumnes de Ciències de la Terra i de Biologia.

rebeca.lopez@ · 25/10/2019 15:45 · Releacionada amb l'activitat "Dins la ment d'un autèntic Hacker per fer front a la Pirateria"

Bona tarda, tenim places disponibles per aquest taller, necessito saber el nombre d'alumnes que vindrieu.

Gràcies,

Rebeca López