on som

EscoLab és una iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona coordinada pels programes Barcelona Ciència, de l’Institut de Cultura de Barcelona, i Cultura Científica, de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, amb la participació dels centres de recerca que ofereixen les diverses activitats.

On són els centres de recerca?

En el següent mapa es mostran els centres de recerca que ofereixen les diverses activitats. Cliqueu el marcador per veure els detalls del centre o les activitats que ofereixen.

lsola6@ · 22/09/2019 15:05 · Releacionada amb l'activitat "De quina espècie és?"

Hem obtingut plaça en aquesta activitat per el dia 13 de febrer a les 10h. per a 15 alumnes, però actualment hi ha 17 alumnes matriculats a la matèria de Biologia i Geologia de 4t. ESO i voldria poder realitzar ambdues activitats per repartir tots els alumnes en dos grups.

evalenc2@ · 21/09/2019 12:33 · Releacionada amb l'activitat "Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors?"

Aquesta ha estat una activitat molt motivadora pels nostres alumnes de cursos anterior. Moltes gràcies.

abatll4@ · 20/09/2019 18:39 · Releacionada amb l'activitat "Visita al Supercomputador Marenostrum"

26 alumnes de 2n ESO.

jruiz1@ · 14/09/2019 18:36 · Releacionada amb l'activitat "Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors?"

Aquesta vlsita és molt pedagògica i necessària pels nostres alumnes ja que com estudien cicle de grau superior de laboratori seràn futurs tècnics de Laboratori Clínic i Biomèdic, à, la visita s'adapta molt a les nostres expectatives ja que ens informen com és la recerca biomèdica i el servei cientifoc tècnic, micorscopia confocal,

raul.toran@ · 12/09/2019 10:03 · Releacionada amb l'activitat "Bacteris resistents als antibiòtics: l'amenaça fantasma!"

Sí, esteu atents per fer la inscripció just quan s'obrin les inscripcions!

Molta sort!

Raül