La recerca (biomèdica) com a sortida professional.

fecha 19/11/2019       hora de 15:30 a 17:00

Agotada

Fundació Institut de Recerca de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Plazas: 35 alumnos máximos
Nivel:

Visita + Charla

Cada any milers d'estudiants es plantegen quina llicenciatura escollir, una elecció que començarà a marcar el seu futur professional. La recerca, i especialment la recerca biomèdica, ens ofereix la possibilitat d'invertir el nostre temps en un futur apassionant.

Aquesta activitat consisteix en una xerrada que pretén inspirar als estudiants a triar el camí de la recerca en biomedicina com a futur professional. En la presentació es farà una explicació del model de recerca a Catalunya, s'explicarà que és un centre CERCA, i es farà una exposició de com funciona un centre d'investigació com és l'Institut de Recerca de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Inclou una visita per algunes instal·lacions del nou edifici de l'Institut de Recerca.

Farà l'activitat el Sr. Jordi Virgili.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.

No hay comentarios. Se el primero en comentar!