recursos

Aquí encontraréis recursos educativos para complementar las visitas EscoLab.

Últimos comentarios

gemma.llaverias@ · 19/10/2018 14:40 · Actividad relacionada "Ciència al carrer: descobreix la recerca biomèdica a l'IDIBAPS"

Moltes gràcies!

mcartan4@ · 18/10/2018 19:55 · Actividad relacionada "Ciència al carrer: descobreix la recerca biomèdica a l'IDIBAPS"

Aquestes visites són molt necessàries i motivadores pels alumnes de batxillerat de ciències, els desperta l'interès per la recerca, ho veuen en directe i els fa perdre la por al desconegut. Per a molts, pot ser el detonant per a decidir-se a fer una carrera d'aquestes característiques i per a d'altres, que potser ho dubtaven, els pot ajudar a veure que el seu camí és un altre. Per als professors és una eina incentivadora a l'hora d'impartir la matèria. Moltes gràcies pel vostre esforç!

fmarti82@ · 01/10/2018 20:16 · Actividad relacionada "La Vida a través del Microscopi"

és una activitat que s'adapta al contingut del curs que fan els alumnes a l'aula

bduran@ · 01/10/2018 19:20 · Actividad relacionada "Fes de restaurador per un dia al Museu de Ciències Naturals de Barcelona. "

Bona tarda, volia anul.lar l'activitat de fer de redtaurador, perquè els alumnes de 4rt Eso aquell dia ja tenen una activitat i és imposdible cofer-ho. Moltes gràcies i disculpeu les molesties.

scientificculture@ · 01/10/2018 15:26 · Actividad relacionada "Cervell de plastilina"

Bona tarda, us vam enviar un correu electrònic fa un parell de setmanes per confirmar el nombre d'alumnes assistents.  Per motius logístics (els laboratoris són petits) no podem acceptar més de 20 alumnes al taller. Si us va bé reservar una visita per a 20 alumnes el 15/11/18 tal com hem ofertat no hi ha cap problema, però malauradament no podem assumir una visita de 100 alumnes. Gràcies per la vostra comprensió,

+ Ver más comentarios

destacamos

Èxit de convocatòria en la 12ª edició d'EscoLab!

Recollim l'èxit de la convocatòria, agraïm al professorat l'acollida i als centres de recerca l'esforç.

Èxit de convocatòria en la 12ª edició d'EscoLab!