recursos

Aquí encontraréis recursos educativos para complementar las visitas EscoLab.

TODO

No hay ningún recurso disponible

Últimos comentarios

rebeca.lopez@ · 25/10/2019 15:45 · Actividad relacionada "Dins la ment d'un autèntic Hacker per fer front a la Pirateria"

Bona tarda, tenim places disponibles per aquest taller, necessito saber el nombre d'alumnes que vindrieu.

Gràcies,

Rebeca López

mllore47@ · 23/10/2019 11:35 · Actividad relacionada "La taula periòdica i els minerals del teu mòbil"

M'acabo de donar compte que m'he confós i he post dates fora de plaç. Torno a proposar altra data dintre del periode que vosaltres proposeu: 12/12/19 i si no pot ser: 17/12/19 Disculpeu les molesties

mespada@ · 23/10/2019 08:23 · Actividad relacionada "Dins la ment d'un autèntic Hacker per fer front a la Pirateria"

Hola, m'he afegit a la llista d'espera, si en feu un altre, ens agradaria molt fer-ho. Som de l'institut escola del treball de Barcelona, el faria amb alumnes de grau superior de la família d'informàtica. Moltes gràcies !!

activitatsdifusio.etseib@ · 21/10/2019 11:48 · Actividad relacionada "La bona enginyeria, genera valor? Els valors, generen bona enginyeria?"

Disculpa, esta actividad va dirigida a centros de secundaria y ciclos formativos de Barcelona.

Saludos,

Escuela ETSEIB

tmt_maya@ · 06/10/2019 01:28 · Actividad relacionada "La bona enginyeria, genera valor? Els valors, generen bona enginyeria?"

Buenas tardes Mi nombre es Tatiana Maya soy estudiante de Maestría en Ingeniería Industrial de la Universidad distrital Francisco José de Caldas de Bogotá Colombia, voy a estar en Barcelona del 8 al 9 de octubre y estoy interesada en asistir a esta actividad. Quisiera saber si es posible?

+ Ver más comentarios

destacamos

Aprofita la setmana de la ciència per fer un taller de recerca amb els teus alumnes

Encara hi ha activitats lliures!