recursos

Aquí encontraréis recursos educativos para complementar las visitas EscoLab.

Últimos comentarios

njimenez@ · 20/11/2018 12:21 · Actividad relacionada "Aplicació de tecnologies de la informació Geospacial"

Sóc la Natàlia Jiménez, professora de Ciències de la Terra del Col·legi Sant Miquel (Barcelona). Ha sorgit un problema de cara a la visita que tenia concertada pel dijous 25 d'Abril: resulta que no m'havia adonat que aquell mateix dia els alumnes tenen una altra sortida d'una altra assignatura, així que no podríem venir. Seria possible canviar el dia de la visita al dijous 2 de Maig? En cas que no pogués ser, com aniria llavors el dijous 11 d'Abril o el dimecres 24 d'Abril? Espero la teva resposta. Moltes gràcies i perdona per les molèsties.

pramirez@ · 19/11/2018 17:45 · Actividad relacionada "ScratchRoom"

Sóc un professor de 2on d'aplicacions multiplataforma, m'agradara saber si es podria realitzar aquesta activitat sobre el febrer del 2019 ja que és la nostra setmana d'activitats d'orientació laboral

dvirgili@ · 24/10/2018 15:15 · Actividad relacionada "Si les societats estan vives, es mouen"

Bon dia, Hem reservat l'activitat (Escola Sant Gregori), però vaig introduir una proposta de data que no estava dins del rang proposat. M'agradaria corregir-la i passar-la al 14 de gener, si és possible. No he pogut contactar amb el Centre d'Estudis de Moviments Socials via la UPF. Gràcies,

gemma.llaverias@ · 19/10/2018 14:40 · Actividad relacionada "Ciència al carrer: descobreix la recerca biomèdica a l'IDIBAPS"

Moltes gràcies!

mcartan4@ · 18/10/2018 19:55 · Actividad relacionada "Ciència al carrer: descobreix la recerca biomèdica a l'IDIBAPS"

Aquestes visites són molt necessàries i motivadores pels alumnes de batxillerat de ciències, els desperta l'interès per la recerca, ho veuen en directe i els fa perdre la por al desconegut. Per a molts, pot ser el detonant per a decidir-se a fer una carrera d'aquestes característiques i per a d'altres, que potser ho dubtaven, els pot ajudar a veure que el seu camí és un altre. Per als professors és una eina incentivadora a l'hora d'impartir la matèria. Moltes gràcies pel vostre esforç!

+ Ver más comentarios

destacamos

Visita combinada a Tarragona RESERVADA!!

Ja no hi ha paces lliures per la Combinada a Tarragona

Visita combinada a Tarragona RESERVADA!!