recursos

Aquí encontraréis recursos educativos para complementar las visitas EscoLab.

TODO

No hay ningún recurso disponible

Últimos comentarios

jruiz1@ · 14/09/2019 18:36 · Actividad relacionada "Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors?"

Aquesta vlsita és molt pedagògica i necessària pels nostres alumnes ja que com estudien cicle de grau superior de laboratori seràn futurs tècnics de Laboratori Clínic i Biomèdic, à, la visita s'adapta molt a les nostres expectatives ja que ens informen com és la recerca biomèdica i el servei cientifoc tècnic, micorscopia confocal,

raul.toran@ · 12/09/2019 10:03 · Actividad relacionada "Bacteris resistents als antibiòtics: l'amenaça fantasma!"

Sí, esteu atents per fer la inscripció just quan s'obrin les inscripcions!

Molta sort!

Raül

javierbb@ · 10/09/2019 10:31 · Actividad relacionada "Un robot a casa meva!"

Interessant activitat

alexandre.omedes@ · 09/09/2019 14:34 · Actividad relacionada "Curs Ada Lovelace: dissenya el teu propi algoritme per desxifrar la informació que contenen les molècules"

Les noves tecnologies són bàsiques per el coneixement i estudi de la biologia. És per això penso és bàsica aquesta pràctica-visita.

mbosch7@ · 09/09/2019 11:11 · Actividad relacionada "Bacteris resistents als antibiòtics: l'amenaça fantasma!"

En el cas que tinguem sort i ens toqui aquesta activitat, al haver-hi material previ ens permetrà que l'aprenentatge sigui molt més sòlid.

+ Ver más comentarios

destacamos

T'has quedat sense plaça per als teus alumnes?

Si t'has quedat sense plaça per fer una activitat EscoLab, ara tens més oportunitats!

Encara hi ha més de 100 sessions d'activitats lliures per als teus alumnes.

Entra...

T'has quedat sense plaça per als teus alumnes?