recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i dels centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l'avenç de la societat.

Més de 10.000 places d'activitats científiques gratuïtes per a l'alumnat d'ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Propostes que inclouen tant les ciències experimentals i la tecnologia com les ciències socials i les humanitats, l'arquitectura, la innovació empresarial, el periodisme, l'educació infantil i les ciències de l'esport, entre d'altres.

Des d'octubre fins a maig, EscoLab ofereix més de 200 propostes diferents, de la mà d'investigadors de grups d'investigació d'universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposats a satisfer la curiositat de l'alumnat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l'aula connectant el currículum amb l'actualitat científica.

La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a per a partir del setembre (consulta el calendari d'inscripcions a reserves). Per a poder reservar, cal ser un usuari registrat.

Totes les activitats són gratuïtes i les places, limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

Properes activitats

stolosa@ · 13/01/2019 16:18

Hola, bona tarda. Tenim reservada una visita (ICO) el 13/2 de 10 a 12:30h. Finalemnt no podrem assitir a la visita que tenim reservada ja que és el dia de les proves de competència a 4t ESO. Podeu anular la visita? Gràcies Dades: Escola Verge de la Salut (Sant Feliu de Llobregat)

jordicabestany@ · 11/12/2018 11:08 · Releacionada amb l'activitat "De quina espècie és?"

hola, Montse!

njimenez@ · 20/11/2018 12:21 · Releacionada amb l'activitat "Aplicació de tecnologies de la informació Geospacial"

Sóc la Natàlia Jiménez, professora de Ciències de la Terra del Col·legi Sant Miquel (Barcelona). Ha sorgit un problema de cara a la visita que tenia concertada pel dijous 25 d'Abril: resulta que no m'havia adonat que aquell mateix dia els alumnes tenen una altra sortida d'una altra assignatura, així que no podríem venir. Seria possible canviar el dia de la visita al dijous 2 de Maig? En cas que no pogués ser, com aniria llavors el dijous 11 d'Abril o el dimecres 24 d'Abril? Espero la teva resposta. Moltes gràcies i perdona per les molèsties.

pramirez@ · 19/11/2018 17:45 · Releacionada amb l'activitat "ScratchRoom"

Sóc un professor de 2on d'aplicacions multiplataforma, m'agradara saber si es podria realitzar aquesta activitat sobre el febrer del 2019 ja que és la nostra setmana d'activitats d'orientació laboral

dvirgili@ · 24/10/2018 15:15 · Releacionada amb l'activitat "Si les societats estan vives, es mouen"

Bon dia, Hem reservat l'activitat (Escola Sant Gregori), però vaig introduir una proposta de data que no estava dins del rang proposat. M'agradaria corregir-la i passar-la al 14 de gener, si és possible. No he pogut contactar amb el Centre d'Estudis de Moviments Socials via la UPF. Gràcies,