recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l'avenç de la societat.

Posem a la vostra disposició més de 8.000 places d'activitats científiques gratuïtes per a l'alumnat d'ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Podreu triar entre propostes de ciències experimentals i tecnologia, ciències socials i humanitats, arquitectura, innovació empresarial, periodisme, educació infantil i ciències de l'esport, entre d'altres.

Des d'octubre fins a juny, EscoLab ofereix més de 100 propostes d'activitats diferents, de la mà de personal investigador de grups de recerca d'universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposat a satisfer la curiositat de l'alumnat.

Les activitats consisteixen en xerrades, tallers presencials i/o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui en el territori català i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l'aula connectant el currículum amb l'actualitat científica.

La inscripció prèvia a les activitats és imprescindible i es pot fer a partir del mes de setembre (consulteu el calendari d'inscripcions a reserves). Per a poder reservar, cal que el centre educatiu estigui registrat a la plataforma EscoLab i donar d'alta almenys un perfil d'usuari/ària associat/da.

Totes les activitats són gratuïtes amb places limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

Properes activitats

destaquem

Consulta les propostes d'Escolab fins al juny!

Benvolguts/des Escolabers,

El final del curs Escolab s'apropa, però encara teniu l'oportunitat de...

Consulta les propostes d'Escolab fins al juny!