Vols formar part dels Serveis Secrets de la UPC Telecos?

data a convenir des de 22/01/2024 fins al 09/02/2024

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona ETSETB - UPC Telecos

Taller Pràctic

Vols formar part dels Serveis Secrets de la UPC Telecos?

Amb jocs i a través de la intranet docent de l’ETSETB, es realitza una introducció històrica de l'evolució de la Criptografia. Es veuen els dos sistemes més utilitzats: la criptografia de clau privada i la de clau pública.

L'enfocament és eminentment lúdic i pràctic, però amb l'objectiu clar que després de l'activitat:

• Es tinguin els fonaments dels dos grans sistemes clars i de la criptografia distribuïda.
• S’hagi comprès, des de la pràctica, alguns dels mecanismes matemàtics que donen suport a la criptografia.

En acabar, si el Centre visitant disposa de temps, es farà una visita ràpida pels laboratoris docents i d'investigació de l'ETSETB- UPC Telecos.

El nombre màxim d'assistents per sessió és de 20 alumnes.

Data i horari a convenir, dins del període comprés entre el 22 de gener i el 9 de febrer.