Una passejada pels laboratoris d’anàlisi química

data a convenir des de 22/01/2024 fins al 26/04/2024

Centres Científics i Tecnològics - UB (Campus Pedralbes 2)

Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Xerrada

Algunes de les Unitats de l’Àrea de Química dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona (RMN, Espectroscòpia Infraroja, Cromatografia de gasos – Espectrometria de masses i Espectroscòpia Raman) us proposem una visita guiada de 3 h a les instal·lacions ubicades al Campus Diagonal Sud de la Universitat de Barcelona.

La visita està dissenyada per fer una petita interacció entre els ensenyaments científics/tecnològics i la Universitat. A través de l’activitat es mostra el funcionament diari de diferents laboratoris químics que donen servei a la comunitat científica i també a empreses, mitjançant explicacions de les tècniques instrumentals disponibles i demostracions aplicades a diferents tipus de mostres.