Visita'ns i descobreix els beneficis de la química

data a convenir des de 15/11/2023 fins al 16/05/2024

Institut de Química Avançada de Catalunya (IQAC-CSIC)

3r d'ESO
4t d'ESO

Taller Pràctic

Som un equip multidisciplinari de l’Institut de Química Avançada de Catalunya (IQAC), pertanyent al Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) a Barcelona.

La nostra missió és estudiar l'aplicació d'enfocaments químics per abordar i resoldre desafiaments socials, principalment relacionats amb la salut humana, la sostenibilitat dels processos i productes químics, i les necessitats de nous materials per a diferents aplicacions.

En un escenari on a vegades hi ha una mala opinió de la química, a l’IQAC estem compromesos a persuadir a la ciutadania que la química brinda enormes beneficis a la societat.

Per a EscoLab 2023/2024 oferim 7 tallers sobre diferents àmbits d'estudi del nostre centre. L’activitat consisteix bàsicament en un taller pràctic per a tot el grup participant, amb xerrada inclosa. Totes les sessions comencen a les 11 h i duren una hora i mitja o dues aproximadament. L’hora d’inici es pot acabar d’acordar amb el centre.

Consulteu el document adjunt per a més informació.

Descarregar PDF