La bona enginyeria, genera valor? Els valors, generen bona enginyeria?

fecha a convenir desde 16/01/2023 hasta el 16/02/2023

Agotada

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Plazas: 30 alumnos máximos
Nivel:
1r de Batxillerat

Charla

Format virtual o presencial

Per a María Jesús Prieto Laffargue, primera dona que presidí la World Federation of Engineering Organisations (institució rere de la qual hi ha trenta milions d'enginyers en el món), "enginyeria" és "fer bé coses útils". La bona enginyeria genera, doncs, valor.

Servir als valors de la bellesa, de la justícia, de la llibertat, de la veritat mou a tota persona, també a l'enginyer, a tenir més clar, per una banda, que vol dir això de "fer bé" i, per altre, quines són les "coses útils". Els valors generen, doncs, una bona enginyeria.

Parlarem de valors conversant sobre enginyeria i pensarem en enginyeria tot discorrent sobre valors.

Els diàlegs i les reflexions s'ajustaran a la franja d'edat dels assistents. Fóra oportú que el tutor demanés als seus estudiants que, abans d'acudir a l'activitat, pensessin en unes quantes possibles "definicions" d'enginyeria o d'enginyer, i que fessin quelcom similar quant a la paraula "valors".

ginyer, i que hagi fet quelcom semblant pel que fa a la paraula "valors".

Professor responsable: Jaume Fabregat, dpt. Matemàtiques

Més informació: activitats de difusió de l'ETSEIB

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.