Cerrar

Comunicacions ràdio per a nano-xarxes i les seves aplicacions: Assolint els límits fonamentals

fecha a convenir desde 16/01/2023 hasta el 15/02/2023

Agotada

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (UPC)

Plazas: 20 alumnos máximos
Nivel:

Visita + Charla

Nous materials com el grafè permeten la miniaturització d'antenes fins al punt de possibilitar comunicacions de ràdio en xarxes d'escala nanomètrica, donant lloc a aplicacions que es podrien qualificar de ciència-ficció. En aquesta activitat tractarem els reptes que suposa el disseny d'aquests sistemes de comunicació, així com les seves aplicacions, sigui dins un xip multiprocessador o coordinant eixams de nano-drons dins del cos humà per atacar cèl·lules tumorals.

Xerrada interactiva, preferentment presencial.

El nombre d'assistents per sessió és de 20 alumnes.

Data i hora a convenir entre el període comprés del 16 de gener al 15 de febrer de 2023. De 12h a 14h.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.