Interfaces home-màquina: La comunicació entre el nostre cervell i un ordinador.

fecha a convenir desde 16/01/2023 hasta el 15/02/2023

Agotada

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Plazas: 30 alumnos máximos
Nivel:
1r de Batxillerat

Visita + Demo

Es farà una petita presentació en la qual es descriuen els fonaments de l'activitat cerebral i les tècniques que existeixen per mesurar-la i caracteritzar-la.

L'activitat inclou la visita al laboratori de Biosenyals i una demostració de la instrumentació necessària per a mesurar l'activitat cerebral humana mitjançant l'electroencefalograma (sensors, amplificadors, gel conductor, etc.). En la demostració es demanarà l'ajuda dels alumnes, de tal manera que mitjançant el senyal d'electroencefalograma tractarem d'escriure fent servir únicament la nostra activitat mental.

Es recomanen coneixements bàsics sobre física, tecnologia i biologia (no indispensables).

Data i horari a convenir, en dimecres al matí.

Professorat responsable: Alejandro Bachiller, Joan Francesc Alonso i Sergio Romero, del departament d'Eng. de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.