Descobrim com la Biomecànica contribueix a la recerca clínica, l’enginyeria de rehabilitació i l'esport

fecha a convenir desde 15/01/2024 hasta el 16/02/2024

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Cicle formatiu superior

Visita + Demo

Dates i horaris a convenir del 15 de gener al 16 de febrer de 2024 entre 10 i 13 h.

L'activitat inclou la visita al Laboratori de Biomecànica i una demostració dels diferents sensors que incorpora (sistema de captura, plaques de força, sensor d'electromiografia, sensor de pressió plantar) i també els aparells d'assistència que s’estan desenvolupant en el grup. L'alumnat podrà participar en la demostració.

A més, es mostrarà com es poden utilitzar aquestes mesures per a l'anàlisi del moviment en aplicacions clíniques, de rehabilitació i esportives.

Es recomanen coneixements sobre física i tecnologia (no indispensable).

Professor responsable: Massimo Cenciarini, departament d'Enginyeria Mecànica.