La recerca en el cicle integral de l'aigua

fecha a convenir desde 01/03/2024 hasta el 29/03/2024

Cetaqua, Centre Tecnològic de l'Aigua

Cetaqua (Centre Tecnològic de l'Aigua) ofereix la possibilitat de conèixer el dia a dia de la feina d'un/a investigador/a i com es desenvolupa un projecte d'R+D+i en el sector de l'aigua.

Visitarem les oficines de Cetaqua a Cornellà, explicarem en què consisteix i com es treballa en un projecte d'investigació europeu, i l'alumnat coneixerà de primera mà què significa ser investigador/a i descobrirà algunes propostes i tecnologies innovadores plantejades en aquests projectes.

Data i horari a convenir amb el centre.

Durada de l'activitat: 1,5 - 2 hores.

Activitat adreçada principalment a estudiants de batxillerat d'àmbit científic/tecnològic, que tinguin interès a realitzar una carrera universitària vinculada a l'enginyeria o les ciències, i puguin estar interessats/des a conèixer de primera mà el món científic i el treball en recerca aplicada al sector de l'aigua.

Us esperem!