VALL D'HEBRON BARCELONA CAMPUS HOSPITALARI

Vall Hebron Barcelona Campus Hospitalari

Cicle formatiu superior

Visita + Charla

L’activitat que proposem al Campus Vall d’Hebron s’adreça a l’alumnat de 2n de batxillerat i de cicle formatiu superior. L’objectiu de l’activitat és descobrir com es treballa en un gran Campus sanitari.

Vall d’Hebron és un Campus sanitari de referència que comprèn tots els camps de la salut: l'assistència, la recerca, la docència, la innovació i la gestió.

Vall d’Hebron Institut de Recerca busca aplicar noves solucions als problemes de salut de la societat per contribuir a estendre-les arreu del món. En aquests més de 25 anys ha assolit el lideratge en recerca biomèdica hospitalària al nostre país.

Laboratoris Clínics de l’Hospital Vall d’Hebron rep cada dia fins a 6.000 peticions, més de 15.000 mostres i es processen fins a 60.000 determinacions. Són els laboratoris més grans de l’Estat espanyol i uns dels més grans d’Europa per volum i complexitat. Disposen de la tecnologia més innovadora, que permet millorar el temps de resposta. Tenen les tècniques diagnòstiques més avançades i un catàleg que comprèn més de 1.000 proves.

Podeu consultar el PDF per veure el programa de visita.