Bullwhip, l'efecte fuet en les cadenes de subministrament

fecha a convenir desde 05/10/2023 hasta el 30/05/2024

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

Cicle formatiu superior

Taller Práctico

Dates i horaris a convenir: d'octubre 2023 a maig 2024, els dijous de 12 a 13:30 h, segons disponibilitat del professorat.

En aquesta activitat, els i les participants simularan els diferents esglaons d’una cadena de subministrament d'una beguda comercial. Es crearan dues cadenes que competiran entre elles per veure quina és la més eficient.

L’activitat vol posar de manifest l’efecte fuet (bullwhip en anglès) que pateixen moltes cadenes de subministrament a escala mundial davant d’esdeveniments com la COVID-19, la guerra d’Ucraïna, etc.

Professors responsables: Marc Juanpera i Bruno Domènech del Departament d'Organització d'Empreses.

Més informació: activitatsdifusio.etseib@upc.edu