Core Sustainability Lab: Hall Escape online per treballar els ODS a l'aula

fecha a convenir desde 11/01/2024 hasta el 24/06/2024

Centres Científics i Tecnològics - UB (Campus Pedralbes 3)

4t d'ESO
Cicle formatiu mitjà
Cicle formatiu superior

Visita + Demo

ACTIVITAT VIRTUAL

Els Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona us proposem una VISITA VIRTUAL gamificada a les instal·lacions d'alguns dels nostres laboratoris instrumentals.

L'objectiu és descobrir quines són les principals aportacions de la recerca científica als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Així, a través d'un divertit joc en línia, l'alumnat haurà de trobar mostres en un futur apocalíptic i analitzar-les en els nostres laboratoris de suport a la recerca. En acabar, l'alumnat tindrà el repte final d'intentar descobrir quins són els ODS on repercuteixen aquestes investigacions.

METODOLOGIA

1. Personal del nostre centre farà una breu presentació virtual de l'activitat (20 minuts).
  2. Deixarem a l'alumnat que resolgui el Hall Escape a l'aula (2h aproximadament).
  3. Acabarem amb una nova connexió per comentar els resultats obtinguts.

DATES

A convenir amb l'escola.