L'electrificació dels vehicles: és només un canvi tecnològic?

fecha a convenir desde 02/10/2023 hasta el 31/05/2024

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial (UPC)

4t d'ESO

Charla

Dates a convenir d'octubre 2023 a maig 2024, de 10:30 h a 12 h o de 12 a 13:30 h.

La mobilitat elèctrica involucra molts àmbits de la tècnica i està afectant molt directament la societat i l’economia mundial, i evolucionant dia a dia d’una manera molt ràpida.

En aquest taller, primer es descriuran com funcionen els vehicles de motor de combustió i els elèctrics. A partir d’ací, es discutirà de manera interactiva amb l'alumnat les oportunitats i els reptes que aquest canvi planteja des d’una perspectiva energètica, de l’automoció, ambiental i econòmica, de mobilitat i de la societat digital.

Professor responsable: Roberto Villafáfila Robles, Departament d'Enginyeria Elètrica.

Més informació: activitatsdifusio.etseib@upc.edu