Setmana del Cervell 2024: La biologia de l'addicció

Nivel:
4t d'ESO
Cicle formatiu superior

El terme addició és en debat.

Com podem definir una addició? És el mateix sentir la necessitat de fer cafè que la necessitat de consumir alcohol o altres drogues? Quines substàncies considerem addictives? Els animals poden desenvolupar addiccions o es tracta d'una condició exclusiva dels humans? I al laboratori, com estudiem aquests fenòmens que alteren el nostre comportament?

Totes aquestes preguntes tindran resposta en aquesta xerrada divulgativa, en línia i en castellà, a càrrec de la investigadora Inés Gallego-Landín del Departament de Medicina i Ciències de la Vida de la UPF.

Activitat emmarcada en el cicle 'Dimarts de Ciència' que organitza el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB).

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.