recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i dels centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l'avenç de la societat.

Més de 10.000 places d'activitats científiques gratuïtes per a l'alumnat d'ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Propostes que inclouen tant les ciències experimentals i la tecnologia com les ciències socials i les humanitats, l'arquitectura, la innovació empresarial, el periodisme, l'educació infantil i les ciències de l'esport, entre d'altres.

Des d'octubre fins a maig, EscoLab ofereix més de 200 propostes diferents, de la mà d'investigadors de grups d'investigació d'universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposats a satisfer la curiositat de l'alumnat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l'aula connectant el currículum amb l'actualitat científica.

La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a per a partir del setembre (consulta el calendari d'inscripcions a reserves). Per a poder reservar, cal ser un usuari registrat.

Totes les activitats són gratuïtes i les places, limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

Properes activitats

edutto@ · 01/04/2019 10:58 · Releacionada amb l'activitat "Jornada de màrqueting per a batxillerat"

Hola, sóc professora del CE DOLMEN, Hospitalet. NO PODREM ASSISTIR a la següent activitat que havíem reservat : Jornada de màrqueting per a batxillerat data 17/04/2019 hora de 09:00 a 13:00 Centres Universitaris del TecnoCampus (Mataró). Adscrits a la UPF Preguem prenguin nota i confirmin la recepció de l'avís. Gràcies!

escolab@ · 22/02/2019 16:26

Benvolguda nuria.rubio@, tal i com s'indica en la darrera frase del mail d'avís d'alliberament de places: "Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres". Si l'activitat surt amb el signe + en vermell, és que ja ha estat reservada per una altra escola abans. En aquests moments, les llistes d'espera són molt llargues i s'ha d'anar ràpid a fer la reserva. Salutacions i sort a la propera.

nuria.rubio@ · 22/02/2019 15:50

Bona tarda, acabo de rebre aquest missatge, però he mirat totes les dates i em posa que estan exhaurides, quin és le dia alliberat? CTIVITAT Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors? Éreu a la llista d'espera i en aquests moments l'activitat ha passat a tenir places disponibles! Si encara voleu apuntar-vos-hi, heu d'anar al web d'EscoLab i sol·licitar la reserva. L'avís s'ha enviat a tots aquells usuaris que eren a la llista d'espera de l'activitat mencionada. Si tardeu en sol·licitar la reserva, és possible que un altre usuari ho faci abans que vosaltres.

eac2222@ · 18/02/2019 15:21

A nosaltres també ens ha passat que hem rebut la informació de la inscripció quan la majoria de xerrades ja estaven exhaurides. Fa uns mesos ens vam posar en contacte i ens van assegurar que rebriem la informació així que la tinguessin. Sap greu.

mmarti37@ · 18/02/2019 10:43 · Releacionada amb l'activitat "El cervell humà"

Bon dia, cada curs sol·licitem alguna activitat en la setmana del cervell. Tenim 3 grups de 1r d'ESO i si quedés alguna vacant no sé si seria possible marcar 3 xerrades en 2 dies. Moltes gràcies Mireia Martínez Tomé (directora institut Jaume Balmes)

+ Veure més comentaris

destaquem

L'alumnat encara pot participar en el concurs Tenim una idea!

Hem ampliat termini fins el diumenge 19 de maig. NO DEIXEU PASSAR AQUESTA OPORTUNITAT!!

L'alumnat encara pot participar en el concurs Tenim una idea!