recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i dels centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l'avenç de la societat.

Més de 10.000 places d'activitats científiques gratuïtes per a l'alumnat d'ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Propostes que inclouen tant les ciències experimentals i la tecnologia com les ciències socials i les humanitats, l'arquitectura, la innovació empresarial, el periodisme, l'educació infantil i les ciències de l'esport, entre d'altres.

Des d'octubre fins a maig, EscoLab ofereix més de 200 propostes diferents, de la mà d'investigadors de grups d'investigació d'universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposats a satisfer la curiositat de l'alumnat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l'aula connectant el currículum amb l'actualitat científica.

La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a per a partir del setembre (consulta el calendari d'inscripcions a reserves). Per a poder reservar, cal ser un usuari registrat.

Totes les activitats són gratuïtes i les places, limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

Properes activitats

jruiz1@ · 14/09/2019 18:36 · Releacionada amb l'activitat "Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors?"

Aquesta vlsita és molt pedagògica i necessària pels nostres alumnes ja que com estudien cicle de grau superior de laboratori seràn futurs tècnics de Laboratori Clínic i Biomèdic, à, la visita s'adapta molt a les nostres expectatives ja que ens informen com és la recerca biomèdica i el servei cientifoc tècnic, micorscopia confocal,

raul.toran@ · 12/09/2019 10:03 · Releacionada amb l'activitat "Bacteris resistents als antibiòtics: l'amenaça fantasma!"

Sí, esteu atents per fer la inscripció just quan s'obrin les inscripcions!

Molta sort!

Raül

javierbb@ · 10/09/2019 10:31 · Releacionada amb l'activitat "Un robot a casa meva!"

Interessant activitat

alexandre.omedes@ · 09/09/2019 14:34 · Releacionada amb l'activitat "Curs Ada Lovelace: dissenya el teu propi algoritme per desxifrar la informació que contenen les molècules"

Les noves tecnologies són bàsiques per el coneixement i estudi de la biologia. És per això penso és bàsica aquesta pràctica-visita.

mbosch7@ · 09/09/2019 11:11 · Releacionada amb l'activitat "Bacteris resistents als antibiòtics: l'amenaça fantasma!"

En el cas que tinguem sort i ens toqui aquesta activitat, al haver-hi material previ ens permetrà que l'aprenentatge sigui molt més sòlid.

+ Veure més comentaris

destaquem

T'has quedat sense plaça per als teus alumnes?

Si t'has quedat sense plaça per fer una activitat EscoLab, ara tens més oportunitats!

Encara hi ha més de 100 sessions d'activitats lliures per als teus alumnes.

Entra...

T'has quedat sense plaça per als teus alumnes?