Els altres i jo: una experiència vivencial

data a convenir des de 15/01/2019 fins al 31/05/2019

Exhaurida

Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya

3r d'ESO
4t d'ESO
1r de Batxillerat

Taller Pràctic

Objectius:

• Conèixer, aprendre i experimentar les diferents característiques de la condició humana a través del cos i del moviment creatiu.
  • Prendre consciència dels punts forts i febles de cadascú en relació amb el desenvolupament humà i valorar-ne el potencial.
  • Aprendre a enfocar tots aquests elements amb el cos, el moviment i la ment en la recerca qualitativa.

Continguts:

• Explicació de les diferències físiques i psicològiques existent entre els diferents tipus de persones en funció de la seva condició humana.
  • Metodologia per a treballar el cos i el moviment en diferents situacions.
  • Exercicis creatius per a posar en evidència la part teòrica i utilització de diferents tests en funció dels objectius de recerca.
  • Es tracta d’un taller vivencial amb simultàneament una part teòrica i una part pràctica experimental.

Dinamitza l'activitat la Dra. Jannick Niort.

No hi han comentaris. Sigues el primer en comentar!