Tancar

Com la tecnologia i la música poden millorar el rendiment de l'aprenentatge


data a convenir des de 01/10/2019 fins al 19/06/2020
hora de 09:00 a 17:30

Disponible


Grup de Recerca en Tecnologies Interactives i Distribuïdes per a l'Educació (DTIC-UPF)

Places: 40 alumnes màxim
Nivell:
Totes les edats

Taller Pràctic

  • Escolab

Definir si una cançó és alegre, animada o trista és una tasca complexa que pot analitzar-se de forma automàtica per tecnologies però en ocasions requereix validació de persones. En aquesta sessió presentarem algunes de les característiques musicals i contextuals identificades per la ciència i que permeten identificar emocions en la música. Parlarem en particular de com la música té un efecte en com les persones realitzen diferents activitats d'aprenentatge i com la ciència pot beneficiar a estudiants i professors a tenir un millor rendiment través de la música.

  • Veurem exemples de com la tecnologia musical actual aplica algorismes avançats de classificació.
  • Reflexionarem sobre el paper de les persones alhora d’enriquir els repositoris oberts de música amb informació (sobre emocions) que poden permetre usos més personalitzats de la música digital.
  • Interactuarem amb una aplicació que té com a propòsit fer ús de la música en entorns educatius per a millorar l’estat anímic dels estudiants propiciant l’estat més òptim per dur a terme activitats d’aprenentatge específiques (per exemple: resoldre problemes matemàtics).

 


Identifica't   Ha d'estar registrat e iniciar sessió per fer reserves.



Últims comentaris

No hi han comentaris. Sigues el primer en comentar!





Comparteix!