recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i dels centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l'oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l'avenç de la societat.

Més de 10.000 places d'activitats científiques gratuïtes per a l'alumnat d'ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Propostes que inclouen tant les ciències experimentals i la tecnologia com les ciències socials i les humanitats, l'arquitectura, la innovació empresarial, el periodisme, l'educació infantil i les ciències de l'esport, entre d'altres.

Des d'octubre fins a maig, EscoLab ofereix més de 200 propostes diferents, de la mà d'investigadors de grups d'investigació d'universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposats a satisfer la curiositat de l'alumnat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l'aula connectant el currículum amb l'actualitat científica.

La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a per a partir del setembre (consulta el calendari d'inscripcions a reserves). Per a poder reservar, cal ser un usuari registrat.

Totes les activitats són gratuïtes i les places, limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

Properes activitats

mserranoalbaladejo@ · 13/02/2019 13:22 · Releacionada amb l'activitat "Solar Photovoltaic Energy [anglès]"

Hola, estaríem interessats a fer la activitat. Encara hi ha places? Cóm podríem aconseguir places? Professora: MªÁngeles Serrano Centre: CEIR-ARCO Aragón. Telèfon: 646 78 93 95 Moltes gràcies.

sllahi@ · 13/02/2019 09:18

Com és possible que rebem aquesta informació divendres 8 de febrer i dimarts 12 de bon matí TOTES les activitats de la Setmana Mundial del Cervell ja estiguin exhaurides?

silvia.gelabert@ · 11/02/2019 12:36 · Releacionada amb l'activitat "Imatge del cervell en medicina. Evolució històrica"

Ens agradaria que la xerrada pogués ser a les 15h el dia 11 de MArç i aniria dirigida a CFGS d'imatge per al diagnòstic i medicina nuclear i altres alumnes de cicles sanitaris

silvia.gelabert@ · 11/02/2019 12:32 · Releacionada amb l'activitat " Com mantenir la salut cerebral"

Ens apuntem en llista d'espera però voldriem saber si seria possible fer aquesta xerrada a les 15hores pels alumnes de tarda Moltes gràcies