recerca, tecnologia, innovació

EscoLab obre la porta dels laboratoris i dels centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l’oportunitat de dialogar amb els investigadors que treballen en l’avenç de la societat.

Més de 10.000 places d’activitats científiques gratuïtes per a l’alumnat d’ESO, de batxillerat i de cicles formatius. Propostes que inclouen tant les ciències experimentals i la tecnologia com les ciències socials i les humanitats, l'arquitectura, la innovació empresarial, el periodisme, l'educació infantil i les ciències de l'esport, entre d’altres.

Des de l'octubre de 2017 fins al maig de 2018 EscoLab ofereix prop de 200 propostes diferents, de la mà d'investigadors de 70 grups d’investigació d’universitats, centres de recerca, hospitals i empreses, disposats a satisfer la curiositat de l’alumnat.

Les activitats consisteixen en tallers o visites que permeten veure la gran diversitat de laboratoris que hi ha avui i entrar en contacte directe amb els equips multidisciplinaris que hi treballen i les línies de recerca que segueixen. Podreu experimentar els nous descobriments i enriquir els continguts de l’aula connectant el currículum amb l’actualitat científica.

La inscripció prèvia és imprescindible i es pot fer a per a partir del 6 de setembre de 2017. Per a poder reservar, cal ser un usuari registrat.

Totes les activitats són gratuïtes i les places, limitades.

Com fer una reserva?

Consulta les activitats

Properes activitats

escolab@ · 17/10/2017 13:57

Hola meritxell.plana@ Gràcies pel teu interès. Les activitats d'Escolab estan dirigides únicament a la comunitat educativa. Concretament per a secundària, batxillerat i cicles formatius. Salutacions.

meritxell.plana@ · 13/10/2017 10:35

Hola, M'agradaria saber si oferiu activitats fora de l'àmbit escolar adreçades a famílies amb nens. Gràcies per endavant

pbea@ · 10/10/2017 18:08 · Releacionada amb l'activitat "1 + 1 > 2 : Programant formigues"

Anul·lem la visita per falta de quòrum dins el grup. És un grup de tarda i ens proposen l'activitat de matí, i hi ha risc de ser molts pocs alumnes. A reveure, Pep Beà

agalla27@ · 06/10/2017 12:59 · Releacionada amb l'activitat "Identificació de Colorants en caramels"

No havia vist que havia de ser els dimecres, doncs qualsevol dimecres (millor al mes d'octubre) a les 10:30

agalla27@ · 06/10/2017 12:58 · Releacionada amb l'activitat "Identificació de Colorants en caramels"

Em va bé els dimarts, si pot ser el 17 d'cotubre

+ Veure més comentaris

destaquem

Activitats alliberades i llistes d'espera

Encara queden activitats lliures per reservar o que s'acaben d'alliberar. No us les perdeu!

Activitats alliberades i llistes d'espera