Cerrar

Recerca i càncer: saps què fa un investigador per lluitar contra els tumors? (VIRTUAL)

fecha 24/11/2021       hora de 10:00 a 11:30

Agotada

Institut Català d'Oncologia (ICO)

Plazas: 25 alumnos máximos
Nivel:
3r d'ESO
4t d'ESO
1r de Batxillerat

Visita + Charla

L'activitat, enguany encara VIRTUAL, comença amb una breu introducció sobre què és l'ICO i què és el càncer, perquè s'origina i com s'investiga. S'enviarà un audiovisual amb una visita als laboratoris on els mateixos investigadors expliquen com es fa recerca per lluitar contra el càncer i com duen a terme els seus experiments. Després, els alumnes podran fer preguntes als investigadors a través d’una video-conferència.

Els investigadors que duen a terme l'activitat són: Dmytro Kukhtar, Gemma Garcia, Adrian Martínez i Julián Cerón

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.