Taller d’Animació per Ordinador 3D (Efectes Visuals)

fecha a convenir desde 01/11/2022 hasta el 23/06/2023

La Salle Campus Barcelona - Universitat Ramon Llull

Plazas: 20 alumnos máximos
Nivel:
Cicle formatiu superior

Taller Práctico

Visió general de l'animació per ordinador que engloba des de la preproducció fins a la postproducció tant de films CGI, VFX.

Permet donar a l'alumne una visió general de les tecnologies que engloben la producció d'animació 3D, tant com eina per a l'entreteniment com en el camp de la investigació.

Amb la realització d'aquest taller, l'alumnat tindrà un primer contacte amb el món de l'animació per ordinador 3D: sabrà quins són els actors principals de la indústria de l'entreteniment, coneixerà una eina de modelatge 3D i aprendrà en què consisteix el procés de captura de moviment òptic més utilitzat actualment a la indústria del cinema en el MediaLab (el laboratori més gran de Captura de Moviment del Sud d'Europa).

Visió global del món de l'animació 3D actual: camps que engloba, sortides professionals i aspectes que es tracten durant la carrera. Amb les explicacions, es mostraran vídeos i exemples de projectes d'animació tant de projectes CGI com de VFX (efectes especials).

Data a convenir.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.