La Recerca biomèdica com a sortida professional

fecha a convenir desde 03/10/2022 hasta el 16/06/2023

Agotada

Fundació Institut de Recerca de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau - IIB Sant Pau

Plazas: 20 alumnos máximos
Nivel:
1r de Batxillerat

Visita + Charla

Cada any milers d'estudiants es plantegen quina llicenciatura escollir, una elecció que començarà a marcar el seu futur professional. La recerca, i especialment la recerca biomèdica, ens ofereix la possibilitat d'invertir el nostre temps en un futur apassionant.

Aquesta activitat consisteix en una xerrada que pretén inspirar als estudiants a triar el camí de la recerca en biomedicina com a futur professional. En la presentació es farà una explicació del model de recerca a Catalunya, s'explicarà què és un centre CERCA i es farà una exposició de com funciona un centre d'investigació com és l'Institut de Recerca de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

La xerrada serà presencial i es realitzarà una visita a les instal·lacions.

Aforament màxim 20 alumnes.

Farà l'activitat el Sr. Jordi Virgili.

Identifícate   Tiene que estar registrado e iniciar sesión para realizar reservas.