participa

Professorat

Com connectar recerca i aula? Com integrar una sortida científica en el curs escolar? Com donar continuïtat al centre d'interès iniciat a l'aula? Com incentivar la participació de l'alumnat i fer més interactiva l'activitat d'EscoLab?

Aquest any es donarà continuïtat al curs de formació reconegut pel Departament d'Ensenyament iniciat en l'edició passada: “EscoLab: Connectem recerca i aula”.

Es tracta d'un curs semipresencial de 20h de formació, on es durà a terme un treball cooperatiu amb els investigadors per dissenyar recursos educatius, acompanyats de personal formador expert en didàctica de les ciències.

Objectius del curs:

• Fomentar el treball col·laboratiu entre professorat i investigadors.
  • Millorar l'aprofitament pedagògic de les activitats d'EscoLab i incentivar la participació de l'alumnat.
  • Generar recursos pre i post activitat que s'incorporin a la web d'EscoLab i restin a disposició dels usuaris.
  • Repensar el disseny de les activitats d'EscoLab incorporant les aportacions del professorat.
  • Afavorir la Recerca i la Innovació Responsable (RRI) creant canals de comunicació entre els centres de recerca i els centres educatius.

Es convidarà al professorat a participar un cop confirmades les inscripcions a les activitats. S'informarà oportunament.

Ajuda'ns a millorar el programa avaluant l'activitat en la qual has participat. T'agrairem molt que destinis cinc minuts a respondre l'enquesta següent. Has d'estar registrat per accedir-hi. Un cop acabada l'enquesta, no es guardarà cap informació personal.

AVALUA

Personal Investigador

T'agradaria organitzar una activitat d'EscoLab?

Tens ganes de donar a conèixer com es treballa al vostre centre de recerca i què investigueu? Envia'ns una proposta i ens posarem en contacte amb tu.

PROPOSA

jordicabestany@ · 11/12/2018 11:08 · Releacionada amb l'activitat "De quina espècie és?"

hola, Montse!

njimenez@ · 20/11/2018 12:21 · Releacionada amb l'activitat "Aplicació de tecnologies de la informació Geospacial"

Sóc la Natàlia Jiménez, professora de Ciències de la Terra del Col·legi Sant Miquel (Barcelona). Ha sorgit un problema de cara a la visita que tenia concertada pel dijous 25 d'Abril: resulta que no m'havia adonat que aquell mateix dia els alumnes tenen una altra sortida d'una altra assignatura, així que no podríem venir. Seria possible canviar el dia de la visita al dijous 2 de Maig? En cas que no pogués ser, com aniria llavors el dijous 11 d'Abril o el dimecres 24 d'Abril? Espero la teva resposta. Moltes gràcies i perdona per les molèsties.

pramirez@ · 19/11/2018 17:45 · Releacionada amb l'activitat "ScratchRoom"

Sóc un professor de 2on d'aplicacions multiplataforma, m'agradara saber si es podria realitzar aquesta activitat sobre el febrer del 2019 ja que és la nostra setmana d'activitats d'orientació laboral

dvirgili@ · 24/10/2018 15:15 · Releacionada amb l'activitat "Si les societats estan vives, es mouen"

Bon dia, Hem reservat l'activitat (Escola Sant Gregori), però vaig introduir una proposta de data que no estava dins del rang proposat. M'agradaria corregir-la i passar-la al 14 de gener, si és possible. No he pogut contactar amb el Centre d'Estudis de Moviments Socials via la UPF. Gràcies,