participa

Alumnes

Concurs EscoLab «Tinc una idea!»

Us heu plantejat mai quins temes s’haurien d’investigar? Us agradaria millorar determinades coses que encara no tenen solució?.

A EscoLab ens interessa saber quins són els temes que més us preocupen i els problemes que voldríeu resoldre.

Si després d’anar a una activitat d’EscoLab us ha sorgit una idea que us agradaria que s’investigués, participeu en la 5a edició del Concurs d’EscoLab «Tenim una idea!»

La participació és en grup. Expliqueu la vostra idea i el motiu pel qual la proposeu. Valorarem la creativitat a l’hora de presentar la idea, el grau d’innovació, el plantejament, l’argumentació, la utilitat de la proposta i la importància social del problema o qüestió que s’ha de resoldre, a banda dels criteris ètics a l’hora d’abordar el tema.

Hi haurà premis per a l’alumnat guanyador i per al professorat!

PARTICIPA-HI

També us animem a deixar-nos comentaris al web sobre les activitats d’EscoLab que heu fet.

Concurs EscoLab «Tinc una idea!»

Anima l’alumnat a participar en el concurs, a desenvolupar idees que contribueixin de manera activa en la recerca real a partir de dissenyar preguntes investigables (enllaç a la pàgina de recursos).

Objectius del concurs:

• Reflexionar sobre el paper de la R+D+I en la societat.
  • Promoure el pensament crític, el raonament basat en proves i l’aprenentatge col·laboratiu.
  • Incentivar els joves a adoptar una actitud creativa.
  • Involucrar-los en els processos d’R+D+I i donar-los l’oportunitat d’incidir en els reptes socials, adoptant els principis de la recerca i la innovació responsables (RRI, segons les sigles en anglès).

Hi haurà premis per a l’alumnat guanyador i per al professorat!

Ajuda’ns a millorar el programa avaluant l’activitat en la qual has participat. T’agrairem molt que destinis cinc minuts a respondre l’enquesta següent. Has d’estar registrat per accedir-hi. Un cop acabada l’enquesta, no es guardarà cap informació personal.

AVALUA

Personal Investigador

T'agradaria organitzar una activitat d'EscoLab?

Tens ganes de donar a conèixer com es treballa al vostre centre de recerca i què investigueu? Envia'ns una proposta i ens posarem en contacte amb tu.

PROPOSA

escolab@ · 17/10/2017 13:57

Hola meritxell.plana@ Gràcies pel teu interès. Les activitats d'Escolab estan dirigides únicament a la comunitat educativa. Concretament per a secundària, batxillerat i cicles formatius. Salutacions.

meritxell.plana@ · 13/10/2017 10:35

Hola, M'agradaria saber si oferiu activitats fora de l'àmbit escolar adreçades a famílies amb nens. Gràcies per endavant

pbea@ · 10/10/2017 18:08 · Releacionada amb l'activitat "1 + 1 > 2 : Programant formigues"

Anul·lem la visita per falta de quòrum dins el grup. És un grup de tarda i ens proposen l'activitat de matí, i hi ha risc de ser molts pocs alumnes. A reveure, Pep Beà

agalla27@ · 06/10/2017 12:59 · Releacionada amb l'activitat "Identificació de Colorants en caramels"

No havia vist que havia de ser els dimecres, doncs qualsevol dimecres (millor al mes d'octubre) a les 10:30

agalla27@ · 06/10/2017 12:58 · Releacionada amb l'activitat "Identificació de Colorants en caramels"

Em va bé els dimarts, si pot ser el 17 d'cotubre

+ Veure més comentaris

destaquem

Activitats alliberades i llistes d'espera

Encara queden activitats lliures per reservar o que s'acaben d'alliberar. No us les perdeu!

Activitats alliberades i llistes d'espera

Tinc una idea!