participa

Professorat

Com connectar recerca i aula? Com integrar una sortida científica en el curs escolar? Com donar continuïtat al centre d'interès iniciat a l'aula? Com incentivar la participació de l'alumnat i fer més interactiva l'activitat d'EscoLab?

Aquest any es donarà continuïtat al curs de formació reconegut pel Departament d'Ensenyament iniciat en l'edició passada: “EscoLab: Connectem recerca i aula”.

Es tracta d'un curs semipresencial de 20h de formació, on es durà a terme un treball cooperatiu amb els investigadors per dissenyar recursos educatius, acompanyats de personal formador expert en didàctica de les ciències.

Objectius del curs:

• Fomentar el treball col·laboratiu entre professorat i investigadors.
  • Millorar l'aprofitament pedagògic de les activitats d'EscoLab i incentivar la participació de l'alumnat.
  • Generar recursos pre i post activitat que s'incorporin a la web d'EscoLab i restin a disposició dels usuaris.
  • Repensar el disseny de les activitats d'EscoLab incorporant les aportacions del professorat.
  • Afavorir la Recerca i la Innovació Responsable (RRI) creant canals de comunicació entre els centres de recerca i els centres educatius.

Es convidarà al professorat a participar un cop confirmades les inscripcions a les activitats. S'informarà oportunament.

Ajuda'ns a millorar el programa avaluant l'activitat en la qual has participat. T'agrairem molt que destinis cinc minuts a respondre l'enquesta següent. Has d'estar registrat per accedir-hi. Un cop acabada l'enquesta, no es guardarà cap informació personal.

AVALUA

Personal Investigador

T'agradaria organitzar una activitat d'EscoLab?

Tens ganes de donar a conèixer com es treballa al vostre centre de recerca i què investigueu? Envia'ns una proposta i ens posarem en contacte amb tu.

PROPOSA

lsegura@ · 16/09/2018 12:49 · Releacionada amb l'activitat "Els gens que ens mengem"

És un tema molt interessant per als alumnes de batxillerat. Com que som de Cerdanyola els alumnes ho tenen molt avinent per poder venir i així ampliar coneixements d'una manera diferent.

cgraci2@ · 14/09/2018 11:13 · Releacionada amb l'activitat "Ciència al carrer: descobreix la recerca biomèdica a l'IDIBAPS"

Crec que seria interessant ja que els nostres alumnes estudien Fabricació de productes farmacèutics, bioctenològics

elopez@ · 13/09/2018 09:22 · Releacionada amb l'activitat "El món de la investigació en biotecnologia (Joc de rol)"

Crec que ens seria molt útil perquè els alumnes siguin conscient del personal que hi treballa a un laboratori i com han de col·laborar entre ells.

pabraham@ · 13/09/2018 08:26 · Releacionada amb l'activitat "Un robot a casa meva!"

Bon dia

Nosaltres no podem afegir horaris ni fer modificacions atès que encara no hem rebut les propostes. Els recomano tornar a fer la petició. Gràcies

aescurr2@ · 12/09/2018 22:38 · Releacionada amb l'activitat "Reconstruïm el clima i el relleu del passat"

Hi ha alguna manera d'apuntar-nos al sorteig amb els dos grups de 4t d'ESO de geologia? son dos grups de 17. Gràcies