participa

Alumnes

Concurs EscoLab «Tenim una idea!»

Us heu plantejat mai quins temes s’haurien d’investigar? Us agradaria millorar determinades coses que encara no tenen solució?

A EscoLab ens interessa saber quins són els temes que més us preocupen i els problemes que voldríeu resoldre.

Si després d’anar a una activitat d’EscoLab us ha sorgit una idea que us agradaria que s’investigués, participeu en la 5a edició del Concurs d’EscoLab «Tenim una idea!»

La participació és en grup. Expliqueu la vostra idea i el motiu pel qual la proposeu. Valorarem la creativitat a l’hora de presentar la idea, el grau d’innovació, el plantejament, l’argumentació, la utilitat de la proposta i la importància social del problema o qüestió que s’ha de resoldre, a banda dels criteris ètics a l’hora d’abordar el tema.

Hi haurà premis per a l’alumnat guanyador i per al professorat!

PARTICIPA-HI

També us animem a deixar-nos comentaris al web sobre les activitats d’EscoLab que heu fet.

Concurs EscoLab «Tenim una idea!»

Anima l’alumnat a participar en el concurs, a desenvolupar idees que contribueixin de manera activa en la recerca real a partir de dissenyar preguntes investigables.

Objectius del concurs:

• Reflexionar sobre el paper de la R+D+I en la societat.
  • Promoure el pensament crític, el raonament basat en proves i l’aprenentatge col·laboratiu.
  • Incentivar els joves a adoptar una actitud creativa.
  • Involucrar-los en els processos d’R+D+I i donar-los l’oportunitat d’incidir en els reptes socials, adoptant els principis de la recerca i la innovació responsables (RRI, segons les sigles en anglès).

Hi haurà premis per a l’alumnat guanyador i per al professorat!

Ajuda’ns a millorar el programa avaluant l’activitat en la qual has participat. T’agrairem molt que destinis cinc minuts a respondre l’enquesta següent. Has d’estar registrat per accedir-hi. Un cop acabada l’enquesta, no es guardarà cap informació personal.

AVALUA

Personal Investigador

T'agradaria organitzar una activitat d'EscoLab?

Tens ganes de donar a conèixer com es treballa al vostre centre de recerca i què investigueu? Envia'ns una proposta i ens posarem en contacte amb tu.

PROPOSA

lis.miguel@ · 21/11/2017 16:49 · Releacionada amb l'activitat "Museu de la FIB. Un recorregut per la història de la informàtica"

Hola! Em posso en contacte amb vosaltres des de la Fundació Adsis. Ens agradaria poder visitar el vostre museu, tot i que el nostre grup és de PFI de Informàtica. És un grup força avançat, i per això pensem que ho sabrien aprofitar. Que hi ha alguna possibilitat? Gràcies

mdolors.anton@ · 09/11/2017 13:02 · Releacionada amb l'activitat "El misteriós món de les proteïnes"

Ja està cancelada

tcapella@ · 30/10/2017 17:52

Bona tarda, Sóc la Teresa Capella de l'Escola IPSE Tinc adjudicada l'activitat: Del laboratori al pacient: com investiguem en un gran hospital data 31/01/2018 hora de 10:00 a 12:00 Places: 20 Resulta que el nombre d'alumnes serà com a molt, 10. Us ho dic per si alguna Escola també amb pocs alumnes pugués està interessada per completar les 20 places. Salutacions

escolab@ · 17/10/2017 13:57

Hola meritxell.plana@ Gràcies pel teu interès. Les activitats d'Escolab estan dirigides únicament a la comunitat educativa. Concretament per a secundària, batxillerat i cicles formatius. Salutacions.

meritxell.plana@ · 13/10/2017 10:35

Hola, M'agradaria saber si oferiu activitats fora de l'àmbit escolar adreçades a famílies amb nens. Gràcies per endavant

+ Veure més comentaris