recursos

Aquí trobareu recursos educatius per a complementar les visites d’EscoLab.

Hi trobareu activitats útils per a treballar abans, durant i després de fer la visita, amb la finalitat de millorar l’aprofitament pedagògic de les activitats d’EscoLab i incentivar la participació de l’alumnat.

Alguns recursos han estat generats en els cursos de formació adreçats al professorat i al personal investigador que participa en el programa.

lis.miguel@ · 21/11/2017 16:49 · Releacionada amb l'activitat "Museu de la FIB. Un recorregut per la història de la informàtica"

Hola! Em posso en contacte amb vosaltres des de la Fundació Adsis. Ens agradaria poder visitar el vostre museu, tot i que el nostre grup és de PFI de Informàtica. És un grup força avançat, i per això pensem que ho sabrien aprofitar. Que hi ha alguna possibilitat? Gràcies

mdolors.anton@ · 09/11/2017 13:02 · Releacionada amb l'activitat "El misteriós món de les proteïnes"

Ja està cancelada

tcapella@ · 30/10/2017 17:52

Bona tarda, Sóc la Teresa Capella de l'Escola IPSE Tinc adjudicada l'activitat: Del laboratori al pacient: com investiguem en un gran hospital data 31/01/2018 hora de 10:00 a 12:00 Places: 20 Resulta que el nombre d'alumnes serà com a molt, 10. Us ho dic per si alguna Escola també amb pocs alumnes pugués està interessada per completar les 20 places. Salutacions

escolab@ · 17/10/2017 13:57

Hola meritxell.plana@ Gràcies pel teu interès. Les activitats d'Escolab estan dirigides únicament a la comunitat educativa. Concretament per a secundària, batxillerat i cicles formatius. Salutacions.

meritxell.plana@ · 13/10/2017 10:35

Hola, M'agradaria saber si oferiu activitats fora de l'àmbit escolar adreçades a famílies amb nens. Gràcies per endavant

+ Veure més comentaris

destaquem

Tenim una idea!

Ja està en marxa la 5a edició del concurs d'idees d'EscoLab.

Tenim una idea!